ÜZLETI FELTÉTELEK

 

 

Ezek az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a Retail Success sro értékesítő társaságának jogait és kötelezettségeit, a székhelye a Daniela Dlabača 976/6, 010 01 Žilina, Szlovák Köztársaság, IČO: 52231623, a Žilina kerületi bírósági nyilvántartásában bejegyzett , írja be a 71884 / L. számot. Postacím: Daniela Dlabača 976/6, 010 01, Žilina, telefon +421 948 945 394, e-mail:  info@hexagonky.sk / info@hexagonkak.hu  (a továbbiakban: “Eladó”) és a Vevő (“Vevő”) az Eladó által az Eladó webhelyén www.hexagonky.sk / www.hexagonkak.hu (a továbbiakban: hexagonky.sk) az Eladó által kínált áruk megvásárlásakor, és a Vevő és az Eladó közötti, az interneten keresztüli e-shopon keresztül (a továbbiakban: Vásárlási megállapodás) kötött vásárlási szerződés szerves részét képezik A Fogyasztóvédelmi Felügyeleti Hatóság a Žilina Régió SOI-felügyelete, Predmestská 71, B-89; Žilina, SR

1) REGISZTRÁCIÓ, SZEMÉLYES ADATVÉDELEM 

Kijelentjük, hogy az adatok azonosítás céljából csak a Hexagonky online áruházából vásárolhatók meg, és nem használhatók fel. A regisztráció csak arra szolgál, hogy gyorsítsa fel az eladó és a vevő közötti további kommunikációt a megrendelések kezelésében. 

A megrendelések regisztráció nélkül is elhelyezhetők. 

A vevő (ha az egyén személy) értesíti az eladót a nevéről, vezetéknevéről, szállítási címéről, beleértve a postai irányítószámot, a telefonszámot és az e-mailt. 

A vevő (jogi személy vagy vállalkozó esetében) köteles az eladónak bejelenteni a cég nevét, a székhely címét, beleértve a postai irányítószámot, a cégazonosítót, a HÉA-számot vagy a HÉA-számot, a telefonszámot és az e-mail címet. 

A személyes adatok feldolgozása során az Eladó az 1. sz. 122/2013 a személyes adatok védelméről, és csak a fogyasztói szerződés megkötéséhez szükséges személyes adatokat dolgozza fel. 

A személyes adatok feldolgozásának célja egy olyan fogyasztói szerződés teljesítése, amelyet az eladó a vevővel kötött megrendelés létrehozásához ebben az online áruházban. 

A vevőnek joga és lehetősége van arra, hogy az online áruház online oldalán, személyes adatainak online állapotban történő frissítését az ügyfélszakaszban, a bejelentkezés után.

A fogyasztói szerződés teljesítése céljából a személyes adatokat harmadik feleknek – szállítási szállítónak (futárnak) lehet nyújtani.

Írásbeli kérésre a vevő kérheti az eladótól:

A Vevő személyes adatainak feldolgozásának megerősítése

a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos információk

a vevő által feldolgozott személyes adatok listája

a feldolgozásra kerülő helytelen, hiányos vagy elavult személyes adatok javítása vagy ártalmatlanítása; azon személyes adatok megsemmisítése, amelyek feldolgozási célja véget ért; ha a személyes adatokat tartalmazó hivatalos dokumentumok feldolgozásra kerülnek, a vevő kérheti a visszatérést; a jogsértés esetén feldolgozásra kerülő személyes adatainak felszámolása.

A Vevő az Eladó írásos kérésére kifogásolhatja:

a vásárló személyes adatainak feldolgozása, amelyekről úgy vélik, hogy közvetlen marketing célból feldolgozzák, beleegyezésük nélkül, és kérik azok ártalmatlanítását, \ t 

a vevő személyes adatainak közvetlen postai marketinghez való használata 

vagy személyes adatok közvetlen marketing célból történő nyújtása. 

A vásárlók gyaníthatják, hogy személyes adataikat helytelenül feldolgozzák, személyes adatvédelmi kérelmet nyújthat be az Adatvédelmi Hivatalhoz.

  

Az e-shop megfelelő működésének biztosítása érdekében az eladó kis adatfájlokat tárolhat a vásárló eszközén – a cookie-k, amelyeken keresztül az e-shop egy bizonyos ideig tárolhat tevékenység- és beállításadatokat (pl. Bejelentkezési név, nyelv, betűméret stb.). Az Eladó online áruháza cookie-kat használ, hogy emlékezzen a vásárló felhasználói beállításaira és az online áruház alapvető funkcióira. A vevő törölheti az eszközön tárolt összes cookie-t, és szükség esetén állítsa be a készülék böngészőjét, hogy megakadályozza a tárolásukat. Ebben az esetben a vásárlónak valószínűleg manuálisan kell módosítania néhány beállítást, amikor újra meglátogatják az online áruházat, és egyes online áruház szolgáltatások vagy funkciók esetleg nem működnek. 

 

2) SZERZŐDÉS ÉS BERENDEZÉS RENDELÉS, VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS

A vevő megrendelése a vásárlási szerződés tervezete, és maga a vásárlási szerződés a vevő és az eladó kötelező erejű hozzájárulásának kézbesítésének időpontjában jön létre (az eladó által a megrendelés kötelező érvényű megerősítése). Ettől a pillanattól kezdve kölcsönös jogok és kötelezettségek merülnek fel a vevő és az eladó között. 

A vásárlási szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy megismerte ezeket a feltételeket, beleértve a panaszokat is. A Vevő köteles a Vásárlót ezen feltételekről és a Panaszkezelési eljárásról megfelelő módon értesíteniés lehetősége van megismerkedni velük.

   A megrendelés kézhezvételéről automatikusan értesítést küld e-mailben. Az áru részletében és a megrendelés visszaigazolásában az áruk szállítási ideje nem várható. Minden elem megmutatja, hogy az elem raktáron van-e vagy sem.

 

3) A KÖZLEKEDÉS SZÁLLÍTÁSAI:

 

A MAGÝAR POST által szállított áruk

Eltérő rendelkezés hiányában a postaköltség 1,30 €.

Az ár nem tartalmaz további szolgáltatásokat, mert a Slovak Post nem ajánlja fel őket. Ha a megrendelő nem érhető el, értesítést kap a szállítmány kézbesítéséről a postafiókba. A szállítmányt a megadott levélre lehet felvenni, vagy újraküldésre kérni. Ezen szállítmányok esetében nem lehetséges kommunikáció a fuvarozóval, és nincs lehetőségünk a szállítás befolyásolására vagy szoros figyelemmel kísérésére.

Általában a szállítást a szállítás második napján szállítjuk. Az ügyfelet e-mailben értesítik a küldésről.

4) GARANCIA 

 A jótállási idő minden termék esetében 2 év.

5) A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS MEGOLDÁSA – ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

 

Abban az esetben, ha a vevő nem felel meg a vásárlási szerződésnek (a továbbiakban: “értékesítési szerződés”), a vevőnek joga van az eladóhoz ingyenesen és indokolatlan késedelem nélkül a megfelelő vásárlási szerződés feltételeire, Vevő igényei az elem cseréjével vagy javításával; ha ez nem lehetséges, a vevő ésszerű árengedményt igényelhet a tétel árából, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem így van, ha a vásárló a szerződés átvételét megelőzően ismeri a szerződés ellentmondását, vagy a szerződéssel való ellentmondást okozott. Az áru kézhezvételétől számított hat hónapon belüli értékesítési szerződéssel ellentétesnek kell tekinteni az elfogadásával ellentétesnek, ha az nem ellentétes az ügy jellegével, vagy másképp nem bizonyított.

6) A FOGYASZTÓ JOGA A SZERZŐDÉS LÉTREHOZÁSÁRA

A vevő jogosult arra, hogy az áru átvételétől számított 14 napon belül bármilyen ok nélkül visszavonja a szerződést. Csak a fogyasztó használhatja ezt a jogot.

 Az áruk akkor tekintendők, ha a vevő átvette azt a pillanatot, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik fél, kivéve a fuvarozót, átveszi a megrendelt áruk egészét vagy egy részét, vagy ha a) a vevő által egy megrendelésben megrendelt áruk elkülönítve, az áru utolsó kézbesítésének időpontjában kerülnek szállításra; több darabból vagy darabból álló áruk szállítása az utolsó darab vagy az utolsó darab átvétele pillanatában, c) az árut ismételten, korlátozott ideig, az első szállított áru átvételekor szállítják.

A vásárló az áru átadásától függően is visszavonhatja a szerződést, még az elállási időszak megkezdése előtt is.

A vevő nem vonhatja vissza a szerződést, amelynek tárgya:

a fogyasztó sajátos követelményeinek megfelelő áruk értékesítése, az intézkedésre készült áruk, vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk, \ t

 

gyors áru vagy elpusztult áruk értékesítése

védőcsomagolásba helyezett áruk értékesítése, amely nem alkalmas egészségvédelem vagy higiéniai okokból történő visszaküldésre, és amelyek védőcsomagolása a szállításkor megtörtént, \ t

 

olyan áruk értékesítése, amelyek természetüknél fogva a szállítás után más árukkal keverhetők össze, \ t

 

A vevő az elállási jogot írásban vagy más tartós adathordozón (pl. E-mailben) gyakorolhatja, vagy a kitöltött űrlapot itt töltheti be: a szerződésből való kilépéshez szükséges űrlapot

 

Az elállási jog gyakorolható, ha visszavonási értesítést küld a 14 napos időszak utolsó napján.

Az elállási értesítés kézhezvételét követően az Eladó legkésőbb 14 napon belül visszaküldi a Vevőnek a Szerződéssel összefüggésben vagy azzal összefüggésben kapott kifizetéseket, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket, valamint egyéb költségeket és díjakat. Az eladó ugyanúgy visszatéríti a kifizetést, mint amit a vevő fizetett. A vevő más módon is megállapodhat az eladóval.

 

Az Eladó nem köteles megtéríteni a Vevő részére további költségeket, ha a Vevő kifejezetten más szállítási módot választott, mint az Eladó által kínált legolcsóbb szabványos szállítási mód. A többletköltség a vevő által választott szállítási költség és az eladó által kínált legolcsóbb szokásos szállítási költség közötti különbség.

 

A szerződéstől való elálláskor az eladó nem köteles a fizetést a vevőnek visszaküldeni, mielőtt az árut kézbesítené, vagy amíg a vevő nem bizonyítja, hogy az árut visszaadták az eladónak, kivéve, ha az eladó személyesen vagy az általa felhatalmazott személyen keresztül kívánja felvenni az árut.

 

A Vevő köteles az árut az Eladónak vagy az Eladó által felhatalmazott személynek visszaküldeni az áru átvételére legkésőbb a szerződésből való kivonástól számított 14 napon belül. A határidőt fenntartottnak kell tekinteni, ha az árut a határidő utolsó napjáig szállították át.

A szerződéstől való elálláskor a vevő csak az áru visszaküldésének költségeit viseli az eladónak vagy az eladó által felhatalmazott személynek.és az áru visszaküldésének költsége, amely jellegüknél fogva nem küldhető vissza postai úton.

A vevő felelős az áruk kezeléséből származó áruk értékének csökkentéséért, ami túlmutat az áruk tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges kezelésen.

 

7) SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Egyes szállítmányok több csomagra oszthatók. A szállítás változatlan marad. A szállítmányokat mindaddig nyomon követjük, amíg meg nem érkezik, így megpróbáljuk megakadályozni a szállítási problémákat.

AZ ÁRUK VISSZAVONÁSÁNAK ELLENŐRZÉSE:

Készítse elő a szállítmányt az alábbiak szerint.

Kérjük, küldje el az árut, amelyet vissza fog küldeni az alábbiakban leírtak szerint: Retail Succes s. r. o., D. Dlabača 976/6, 010 01, Žilina, Slovakia

HOGYAN KÉSZÍTÉS A SZÁLLÍTÁSRA

A szállításnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt). Kérjük, mindig használjon csomagoló papírt vagy kartonot, hogy az eredeti csomagolás ne legyen beragadt, címkézett vagy más módon sérülhessen szállítás közben. Ne küldjön árut szállításkor, javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Az eladók a pénzt a megrendelés során használt ügyfélnek ugyanúgy visszaküldik, ha másként nem állapodtak meg.

 

8) FIZETÉSI MÓDSZEREK

Minden fizetési mód a szállítás előtt választható ki.

 

Átutalás – előlegfizetés – az opció kiválasztásakor előzetes fizetési kártyát kap minden fizetési adattal. Miután megkapjuk a fizetést a bankszámlájára, az árut szállítjuk

A kézbesítés kézbesítése – elküldjük Önnek a megrendelt árukat postai úton, és az árut készpénzben fizetjük átvételkor.

 

 

9) BIZTONSÁG

 

Nem kell aggódnia a hitelkártyával történő fizetés miatt. A hitelesített 3-D biztonságos fizetési átjárót használjuk, amelyet a kártyacsoportok támogatnak. Minden belső információ (jelszó, név, művelet) titkosítva van. Nem titkosítja az általános információkat (az egyes árucikkekre vonatkozó információkat) a sebesség növelése érdekében.

10) Panaszok

Ha a tőlünk érkezett áruk sérültek vagy nem működnek, kérjük, kövesse a követeléseket. Az áruk visszavonása a szerződésből való kilépés miatt a Feltételek 6. pontjában található.

11) Panaszok

Az eladó felelős a hibákért, amelyekkel az áru a vevő általi átvételkor keletkezik. Nem vállal felelősséget a használatából vagy a kopásból eredő hibákért. Az alacsonyabb áron értékesített tételek esetében nem vállal felelősséget olyan hibáért, amelyért alacsonyabb árat állapítottak meg. Ha nem olyan dolgokról van szó, amelyek gyorsan elrontottak vagy használhatók, az Eladó felelős a hibákért, amelyek a garanciaidő alatt a termék átvételét követően jönnek létre.

Az új árukra vonatkozó jótállási idő 24 hónap az áru vevő általi kézhezvételétől számítva. A használt áruk jótállási ideje 12 hónap. A megrendelésre vonatkozó jótállási idő 24 hónap. Ha az értékesített tételen, annak csomagolásán vagy az azt kísérő utasításokon feltüntetik a felhasználási határidőt, a jótállási idő nem jár le az említett időszak lejárta előtt. A vevőt a vásárlást követő napon legkésőbb a gyorsan elrontott dolgokra kell követelni.

A nem fogyasztói vásárló jótállási ideje 24 hónap.

Ha az eladótól eltérő üzletet kell üzembe helyezni, a jótállási idő az üzembe helyezés időpontjától kezdődik, kivéve, ha a vevő az áru átvételétől számított három héten belül elrendelte az üzembe helyezést, és a szükséges segítséget időben és időben szolgáltatta.

A jótállási kártya a vevő kérésére kerül kiadásra. A vásárlási igazolás elegendő a követelés benyújtásához.

Ha az áru hibája eltávolítható, a vevőnek joga van a szabad, időben történő és megfelelő eltávolításra. Az eladó köteles indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani a hibát.

A meghibásodás helyett a Vevő kérheti az elem cseréjét, vagy ha a hiba csak az árucikk egy részére vonatkozik, az alkatrész cseréje, ha az Eladó az áru ára vagy a hiba súlyossága miatt aránytalan költségekkel jár. Az eladó mindig helyettesítheti a hibás terméket hibás eltávolítás helyett, ha nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára. Ha olyan hiba lép fel, amelyet nem lehet eltávolítani, és megakadályozza, hogy a dolog helytelenül hibás legyen, a vevőnek joga van az elem cseréjére, vagy joga van lemondani a szerződéstől. Ugyanazok a jogok tartoznak a vevőhöz, ha eltávolítható hiba, de ha a vevő nem tudja megfelelően használni az elemet a hiba megismétlődésére a javítás vagy több hiba esetén. Ha más helyrehozhatatlan hibák is vannak, a vevő jogosult a termék árának megfelelő árengedményére.

 

A hibás felelősségre vonatkozó jogok az eladóra vonatkoznak:

Retail Success s.r.o. 

 

Daniela Dlabača 976/6 

Zilina, 01001 

Szlovák Köztársaság

 Azonban, ha a jótállási lapon a garanciaszolgáltatás közelebb áll az eladó helyéhez vagy helyéhez, a vevő a jótállási szolgáltatást igényli a jótállási szolgáltatásban. A jótállási szolgáltatást legkésőbb 30 napon belül meg kell javítani.

Csere esetén a jótállási idő újra megkezdődik az új tétel kézhezvételétől. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a garantált alkatrész helyébe lép.

A berendezés azt mondtaAz amace a követelési eljárás megszüntetését jelenti a javított termék átadásával, a termék cseréjével, a termék vételárának visszafizetésével, ésszerű árengedmény fizetésével, írásos kérelem a teljesítés elfogadására vagy indokolt elutasítás

A panasz igénybevételekor az eladó a kifogás benyújtásának időpontjától számított 3 munkanapon belül, különösen akkor, ha a termék vagy szolgáltatás állapotának összetett műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül határozza meg a panasz kezelésének módját. A követelés kezelési módjának meghatározása után a követelést azonnal kezelik, indokolt esetben a követelést később lehet rendezni; a követelés azonban nem haladhatja meg a követelés napjától számított 30 napot. A követeléselszámolási időszak lejárta után a vevőnek joga van visszavonni a szerződést, vagy joga van új termék cseréjére.

 

 

 

Ha a vevő az első 12 hónapon belül igényelt termékkövetelést, az eladó csak az elbírálást a szakértői megítélés alapján elutasítja; a szakmai értékelés eredményétől függetlenül nem követeli meg a vásárlót a szakértői értékelés költségeinek vagy a szakmai értékeléssel kapcsolatos egyéb költségek megfizetésének. Az Eladó köteles a Vevőnek a panasz elutasítását igazoló szakmai értékelés másolatát átadni a követelés rendezésétől számított 14 napon belül. Ha a vevő a vásárlástól számított 12 hónap elteltével kérte a termékbejelentést, és az eladó elutasította azt, az eladónak a követelés igazolásában meg kell határoznia, akinek a vevő megküldheti a terméket szakértői értékelésre. Ha a terméket szakértői értékelésre küldik a kijelölt személynek, a szakértői értékelés költségét, valamint az egyéb kapcsolódó költségeket az Eladó viseli a szakértői értékelés eredményétől függetlenül. Ha a Vevő szakmai elbírálással bizonyítja az Eladó felelősségét a hibaért, visszaszerezheti a követelést; a szakmai értékelés során a jótállási idő nem fordul elő. Az Eladó köteles a Vevőnek a szakmai értékelés során felmerült összes költség visszafizetésétől számított 14 napon belül fizetni, valamint az összes kapcsolódó költséget. A visszanyert követelés nem utasítható el.

 

 

 

Az eladó köteles visszaigazolást adni a Vevőnek a követelés benyújtásakor. Ha a panasz e-mailen keresztül történik, az Eladó köteles a panasz visszaigazolását azonnal átadni a Vevőnek; ha a visszaigazolást nem lehet azonnal eljuttatni, azt haladéktalanul, de legkésőbb a követelés igazolásával együtt kell kézbesíteni; a követelés iránti igény nem nyújtható be, ha a vevőnek lehetősége van más módon igazolni a követelést.

 

 

 

A szállítást az eladó fizeti. A szállításnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt). Ne küldjön árut szállításkor, amely esetben az árut nem veszi át. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Az áru kézhezvételét követően azonnal beszámolót kap. Az árut a szállításhoz megfelelően kell csomagolni, hogy ne okozzon további károsodást. A hibás vagy sérült árut kicseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük. Minden olyan dokumentumot, amelyet a vásárló az árukkal megkapott, az árukhoz kell csatolni, mint például egy paragon, egy jótállási kártya és mások. A panasz felszereléséről levélben vagy e-mailben értesítjük. A megrendelés kézbesítésénél fogva tájékoztatást kap a csomag szállítási és szállítási időpontjáról.

 

 

 

 

 

12) ALTERNATÍV VÁLASZ MEGOLDÁS

 

 

 

 

 

Vevő – Fogyasztó – jogosult az Eladóval fordulni a jogorvoslati kérelemhez (e-mailen az info@hexagonky.sk címen), ha nem elégedett az Eladó követelésének kezelésével, vagy úgy véli, hogy az Eladó megsértette fogyasztói jogait. Ha az eladó a kérelem elutasításával válaszol, vagy 30 napon belül nem válaszol rá, a fogyasztónak joga van az alternatív vitarendezési eljárás kezdeményezésére az ADR-szervezet (a továbbiakban: ADR) alapján a 391/2015. Az ARS szervezetek a 391/2015 Coll. Az ARS szervezetek listája megtalálható az SR Gazdasági Minisztériumának honlapján www.mhsr.sk. A javaslatot a fogyasztó a 391/2015. Sz. Törvény 12. §-ában meghatározott módon nyújthatja be.

 

 

 

A fogyasztó az ODR alternatív vitarendezési platformján keresztül is panaszkodhat, amely a következő címen érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

 

 

 

Az alternatív vitarendezést csak a fogyasztó használhatja – olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem foglalkozik üzleti tevékenységével, foglalkoztatásával vagy foglalkozásával. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti vita tárgyát képezi a fogyasztói szerződés vagy a fogyasztói szerződés alapján. Az alternatív vitarendezés csak a távértékesítési szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik olyan vitákra, amelyekben a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az ADR-szervezet fizetést kérhet a fogyasztótól

 

 

 

alternatív vitarendezési eljárást kezdeményezhet, legfeljebb 5 euróig.

 

 

 

 

 

Az Ön hatszög üzlete.

 

 

 

A Feltételek 2019. április 6-tól a fellebbezésig érvényesek.

 

 

0
Kosár